Inpakken en wegwezen

4 april 2019 - Leuven, België

Dag allemaal,

binnen een klein uurtje (om 4u 's nachts jawel) staat mijn papa (aka taxi Zaventem) hier voor de deur en begint ons avontuur echt.
Het is vreemd om na al die maanden eindelijk te vertrekken. We hebben van iedereen afscheid genomen (van sommige mensen zelfs meerdere keren ;-) en we zijn gepakt en gezakt. Dat was deze keer niet zo makkelijk, omdat we zowel naar de koude (Chili, Bolivië) als naar de warmte (Ecuador, Guatemala, Mexico) trekken. Onze rugzakken zitten bijgevolg eivol, maar het is gelukt! Ons huis laten we (na bloed, zweet en tranen) proper achter voor Bregt en Pieter. Zij zullen ons huisje de komende maanden warm houden, waarvoor een dikke merci!
Het allerlaatste afscheid moet wel nog komen en daar kijk ik natuurlijk het meest tegenop: Marcelleke! Die arme jongen heeft geen idee.
Gelukkig is hij in goede handen.

Ik las daarnet onze blog van 5 jaar geleden nog eens en daar schreef ik op 9-06-14 te Siem Reap, Cambodja, het volgende:

"We zijn vooral heel dankbaar voor deze once-in-a-lifetime experience, al denken we er stevig aan om er een two or three in a lifetime van te maken...De wereld is namelijk heel groot!"

Ik zou zeggen: we zijn alvast goed bezig ons woord te houden.

Veel liefs,
Eva (& Daan die ligt te pitten)

ps: nu Daan steeds grijzer wordt, willen we bewijzen dat we toch nog steeds jong zijn!
Daarmee dat we af en toe eens een fotoke zullen posten op instagram #wijzijnmee #foreveryoung

1. Eline Van Hollebeke:
    4 april 2019
    Geniet ervan!!! We gaan jullie enorm missen maar wauw wat een ervaringen gaan jullie weer beleven! Goede en veilige reis naar Chili!
  2. Asje:
    4 april 2019
    Ik ben zo blij voor jullie dat jullie dit opnieuw kunnen meemaken. Maak er een geweldige reis van!!! Ik kijk al uit naar de instagramfoto's :D #wijzijnhelaasnietmee
  3. Peter:
    21 april 2019
    Joehoe ! Het is hier zo stil...
  4. Aagje:
    23 april 2019